Na zámku Plumlov

20. května 2017 v 10:42 | Liliana Landštejnská |  Život se šermíři
Naše druhá šermířská akce letošní sezóny se konala na zámku Plumlov, ve dnech 7. a 8.května. Na tomto zámku nedaleko Prostějova jsme vystupovali někdy před pěti lety a bylo příjemné se sem podívat znovu.

Pohled ze zámku.
Vlevo jsou vidět lavičky a kousek pódia, na kterém probíhaly všechny vystoupení. V bíle jednopatrové budově jsme byli ubytovaní, v dvoupatrové části budově je ve spodní části výčep, v horní kavárna. Vpravo se zvedá kopec, z kterého vyčnívají kameny - tak právě tady byl dříve hrad.
Na Plumlově byla premiéra našeho nového vystoupení, ale také mých nových šatů :-) Stojím před zámek na výše zmíněném kopci, tedy na místě původního hradu.
V sobotu po ukončení programu jsme měli speciální prohlídku zámku pro účinkující. Paní průvodkyně byla moc hodná a vzala nás úplně všude. Bylo to příjemné zpestření celého víkendu.
V jedné části zámku byly vystaveny obrazy tohoto stylu. Už nevím jméno autora, ale když jsem se podívala na jejich cenu, tak mě málem trefil šlak :-O
Kromě nás zde vystupovaly ještě další dvě šermířské skupiny, sokolníci a loutkové divadlo. Koncept akce byl podobný jako na Sovinci... což je ale pochopitelné, když tuto akci pořádali ti samí lidé :-) Měli jsme trochu obavu z počasí, ale nakonec nám děšť nepřekazil program... jen občas dost foukalo, což může být trochu problém, hlavně pokud máte dlouhý závoj, který za vámi plápolá :-D
Během víkendu jsme předvedli vše, co v současné době máme - dva hrané příběhy a jedno pásmo soubojů a tanců. Až na jeden úraz u nás ve skupině to byla vydařená akce. Užili jsme si kopu srandy a už se těšíme na další akci.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Kitty Kitty | Web | 20. května 2017 v 11:09 | Reagovat

Tak to jste vy, co nás bavíte na hradech a zámcích? Děkuji, občas na nějakou takovou akci zavítáme. Přeji pěkný víkend a ať vám nikde moc nefouká ;-)

2 Intuice Intuice | E-mail | Web | 20. května 2017 v 13:02 | Reagovat

Moc Ti to sluší! :-) Dík za popis všeho okolo (abych měla kam se jít občerstvit, až se tam jednou dostanu) :-). Určitě zase další pěkná akce. :-)

3 Jarka Jarka | Web | 20. května 2017 v 19:31 | Reagovat

Jůjda, ty tvé nové šaty jsou nádherné! A řekla bych, že v novém jsou i tvé kolegyně, fakt vám to moc sluší. ;-) Na Plumlově bylo jistě dobře, měli jste tam i prima zázemí. :-)

4 MarijaKes MarijaKes | Web | 20. května 2017 v 20:59 | Reagovat

Krásné šaty. Moc ti to sluší s pozadím zámku. Jako paní domu. :-)

5 Liliana Landštejnská Liliana Landštejnská | Web | 21. května 2017 v 10:46 | Reagovat

[1]: Ano, to jsme my :-) Takových akcí se účastním většinou jako účinkující, něž jako běžný návštěvník :-)
[2]: Děkuji :-) Ne Plumlově bylo fajn :-)
[3]: V nových šatech se cítím moc dobře, a konečně to také nějak vypadá :-) Jedna kolegyně má opravdu nové šaty, ta druhá ne, jen je dříve moc nenosila :-)
[4]: Rozhodně bych ale takový velký dům nechtěla uklízet :-D

6 Dominika Dominika | Web | 21. května 2017 v 13:45 | Reagovat

To jsou krásný kostýmy, moc pěkný fotky!

7 Iris Iris | E-mail | Web | 22. května 2017 v 20:15 | Reagovat

Ten kostým je úžasný :-)

8 olivka olivka | Web | 23. května 2017 v 19:32 | Reagovat

ty jo, Lily, ty nové šaty jsou parádní :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.