Prosinec 2015

Moje kočky a Vánoce

30. prosince 2015 v 11:15 | Liliana Landštejnská |  Moje kočky, povídání a zkušenosti
Jak jsem se zde zmínila, nadílku dostaly i moje kočky. První dárek dostaly už v listopadu - pořídila jsem jim koulodráhu a šustící tunel. Obojí se setkalo s úspěchem. Pár dnů před svátky mi pro ně opět došla zásilka ze zoohitu. Jen co jsem krabici otevřela, byla podrobena důkladné kontrole.

Poklidná sváteční atmosféra

27. prosince 2015 v 18:34 | Liliana Landštejnská |  Zápisky odjinud
Zimní slunovrat, který v dávných dobách slavili například Slované, je za námi. Stejně tak i Štědrý den/večer, dá se říct nejhlavnější bod Vánoc, kterými církev zamázla a přeonačila původní tradici. Nic z toho ale dnes nikomu nebrání v užívání si pohodové atmosféry, která panuje i po uplynutí "svátečních" dnů, tedy aspoň já to tak mám :-)

Vánoční perníčky - už jen ty zbyly

24. prosince 2015 v 14:40 | Liliana Landštejnská |  Zahrada, experimenty, kuchyně
Kromě tradičního štědrovečerního bramborového salátu, kyselice, dekoračních věnců a ozdobeného stromečku nesmí na Vánoce chybět ani trocha cukroví. Nemusí ho být nekonečné množství čítající dvacet druhů všech možných koleček, rohlíčků a tak podobně. Opravdu stačí jen pár kousků, a toho jsem se držela.

Nalezený kocourek už nám asi zůstane

21. prosince 2015 v 20:35 | Liliana Landštejnská |  Moje kočky, povídání a zkušenosti
Nedávno jsem tu psala o tom, že jsem našla kocourka. Malého zrzavého, jak pobíhal po hlavní cestě. Vzala jsem ho domů s tím, že mu najdu původního nebo nového majitele.

Předvánoční

19. prosince 2015 v 7:30 | Liliana Landštejnská |  Zápisky odjinud
Vánoční svátky už jsou za dveřma, ale spousta z nás už stihlo navštívit nějakou tu předvánoční akci, jako například jarmark a podobně. Ne každý je příznivcem takových aktivit. Mně však tyto věci nevadí a ráda se na ně podívám, ale vždy si říkám, že bych se obešla bez té spousty lidí, kteří se všude mačkají...

Kočky z dovolené

17. prosince 2015 v 12:08 | Liliana Landštejnská |  Kočky z cest
Občas se v některém z článků zpětně zabývám naší dovolenou na Broumovsku, kde jsme navštívili spoustu zajímavých míst. A to bych nebyla já, abych i tady nenarazila na kočku.

Nejen kočičí blogování

14. prosince 2015 v 11:18 | Liliana Landštejnská |  Lesohrad a já
S přípravama na Vánoce přišla chuť "udělat pořádek" tady na blogu. Jednou za čas něco takového vůbec neškodí. A protože jsem na ty dekorace, trošku jsem si to tu nazdobila.

Zřícenina hradu Adršpach

12. prosince 2015 v 20:06 | Liliana Landštejnská |  Hrady, zámky, zříceniny
Dneska tu máme další výletní cíl naší (letní) dovolené. Po Adršpaškých skálách jsme zamířili na další místo. Vydali jsme se hledat zříceninu hradu Adršpach. Objevování pozůstatků dob dávno minulých zkrátka nemohlo chybět.

Kočičí uprchlík - záchrana nebo bláznovství?

6. prosince 2015 v 20:38 | Liliana Landštejnská |  Moje kočky, povídání a zkušenosti
V pátek (4.12.) se mi stala taková zvláštní příhoda. Ráno mi kolegyně napsala, že do práce nejede, takže jsem musela jít na autobus. Ten autobus odjíždí ze zastávky 5:15, ale přijíždí tam už 5:10. Většinou chodím tak, že autobus u zastávky už stojí a já rovnou nasednu a nemusím čekat, Ovšem tentokrát (nevím proč a nevím jak se mi to podařilo, když mi ráno všechno vychází časově tak akorát) jsem na zastávce byla o pět minut dříve než obvykle. Čekám a najednou slyším mňoukání. Rozhlížím se, ale nic nevidím. Potom ale v blízkosti protější zastávky zahlédnu nějaký pohyb. Ha, kotě!

Letošní vánoční dekorace

4. prosince 2015 v 20:34 | Liliana Landštejnská |  Vzniklo pod rukou
Už na několika blozích jsem narazila na vánoční nebo zimní dekorace, které zdobí domácnosti blogerů. Ať už jsou všemožné ozdoby koupené nebo vlastnoručně vyrobené, svůj účel v tuto dobu plní. Do tvoření jsem se dala i já. A jak to dopadlo?