Návrat z dovolené.... do reality

26. srpna 2015 v 19:19 | Liliana Landštejnská |  Zápisky odjinud
Tak jsem zase tady, jak na blogu, tak i zpátky z cest. Užila jsem si pěknou týdenní dovolenou. Navštívili jsme dost zajímavých míst a dokonce nám vstříc vyšlo i počasí, což ovlivní hodně věcí. Naším cílem bylo Broumovsko.

Ubytovaní jsme byli v malém hezkém penzionu, tam jsme si ráno dali snídani a pak vyrazili do terénu. Okolo penzionu se pohyboval jezevčík a také kočka, s kterou jsem se několikrát pomazlila, takže jsem byla spokojená.
Pochopitelně nesměla chybět návštěva nejbližšího města - Broumov. Zde jsme zamířili do infocentra a pak si trochu prošli město a zahradu místního kláštera. Další den to pak byly Adršpašské skály a zřícenina hradu Adršpach. Pak zase Teplické skály, Křížový vrch a zřícenina kostela, vyhlídka Čáp, zřícenina skalního hradu Skály. Prozkoumali jsme i skalní útvar Kočičí hrad a jeden den jsme při návratu z terénu jeli kousek cesty schválně přes Polsko. Takže jsme na dovolené navštívili i zahraničí. Prošli jsme se kolem vodní nádrže Rozkoš a nevynechali jsme ani návštěvu zámku v Náchodě a Opočno, které bylo opravdu ohromné. Při cestě domů jsme se ještě zastavili na zřícenině hradu Potštejn.
Za ten týden jsme toho viděli dost a téměř vše mám zdokumentované. Cesta byla delší, ale zvládli jsme ji. Jen navigace nás pořád chtěla navést na dálnici, ale to jsme zase nechtěli my, tak jsem chvíli fungovala jako navigátor podle normální mapy. Na zpáteční cestě jsem se už těšila domů, hlavně na kočku. Ta mňoukala, sotva nás uviděla za oknem a pak se nám samou radostí pletla pod nohama, otírala se o krabice a o boty. Hlavně o ty, které jsem právě vyzula :-D
Když jsme jeli tam, měla jsem takový divný pocit. Normálně bych v tu dobu byla v práci, ale místo toho jsem seděla v autě a vezla se pryč. Každou změnu obvyklého režimu musím nějakou dobu vstřebávat. Ale rychle jsem si na dovolenou zvykla. Trochu rozhozená jsem byla, i když jsme se vrátili domů... ale to nebylo nic proti pondělnímu šoku v práci. Celé středisko jinak uspořádané, stoly úplně přestěhované, já se dostala úplně k jinému stolu, navíc mi tam dali nějakou novou kolegyni, s kterou jsem si vůbec nesedla. Zkrátka člověk, na kterém mi něco nesedí a nemám si s ním moc co říct.. přestože on by by si pořád povídal. Pondělí bylo úplný návrat do reality. Byla jsem úplně zmatená jak želva. Doma jsem pak trochu pookřála, ale i tak si říkám, jestli by nebylo lepší na té dovolené zůstat. Poslední srpnový víkend máme šermířské vystoupení, tak snad přijdu na jiné myšlenky.

1 člověk ohodnotil tento článek.