Srpen 2015

Kratochvíle minulosti

30. srpna 2015 v 19:38 | Liliana Landštejnská |  Život se šermíři
Kratochvíle minulosti. Přesně takový název nesla akce, které jsme se účastnili 8. srpna v Otrokovicích. Tímto článkem bych se k ní chtěla ještě vrátit, přestože už to není úplně aktuální záležitost. Od té doby to totiž nebyla naše jediná akce.

Návrat z dovolené.... do reality

26. srpna 2015 v 19:19 | Liliana Landštejnská |  Zápisky odjinud
Tak jsem zase tady, jak na blogu, tak i zpátky z cest. Užila jsem si pěknou týdenní dovolenou. Navštívili jsme dost zajímavých míst a dokonce nám vstříc vyšlo i počasí, což ovlivní hodně věcí. Naším cílem bylo Broumovsko.

Ráno se připozdívá

11. srpna 2015 v 16:55 | Liliana Landštejnská |  Zápisky odjinud
Dost možná teď hodně lidí na svém blogu píše, jaké je horko, jak ho snáší, jak se jim v tom vedru nechce nic dělat a tak podobně. Já se do těchto řad nepřidám, úplně mi stačí, že je to všude kolem. Je i spoustu jiných věcí, co se člověku přihodí nebo stojí aspoň za zmínku.

Prohlídka zříceniny Cimburk

2. srpna 2015 v 12:49 | Liliana Landštejnská |  Hrady, zámky, zříceniny
Minulý měsíc jsem toho moc nenapsala, tak snad se tentokrát polepším. K letnímu cestování neodmyslitelně patří i hrady a zámky, tedy aspoň pro mě. Proto se teď podíváme na zříceninu hradu Cimburk.