Výlet na Bunč

22. února 2015 v 10:44 | Liliana Landštejnská |  Z míst a cest
Je to asi tak tři týdny, co jsme se vydali na menší výlet. Naším cílem byla turistická chata/penzion Bunč, nebo spíš zde jsme zaparkovali auto. Od Bunče jsme pak pokračovali po cestě do lesa. Bylo tam terénních nerovností, takže jsem si to za chůze všechno prohlížela. Přišlo mi, že v tom lese na podzim roste určitě hodně hřibů, takže tam možná ještě zavítáme. Ještě upřesním, že výše zmíněný penzion se nachází v pohoří Chřiby, takže tam někde jsme se pohybovali.

Takto vypadá Bunč. Snímek jsem pořizovala až při návratu z vycházky. Už se začínalo smrákat, a myslím, že to jde poznat. Dole je restaurace, tam jsme se také stavili na jídlo. No a protože jsem si nemohla vybrat, skončila jsem u smaženého sýru :-D
Jak jsme se dostali dál od Bunče a vystoupali trochu do kopce, uviděli jsme bílé koruny stromů a někde i sníh.
Tento betonový objekt mě velice udivil. Působil v lese naprosto nepřirozeně. Za baťovské éry se v těchto místech začala budovat dálnice, ovšem k jejímu dokončení nikdy nedošlo - během 2. světové války totiž stavební práce ustaly.
V chřinských lesích můžete narazit i na rozhlednu jménem Brdo. Když jsme šli lesem, bylo pod mrakem, ale když jsme se dostali k rozhledně, svítilo. Nahoru jsme nešli, bylo zavřeno.
Když jsme se vraceli zpátky a byli skoro u Bunče, viděla jsem z porostu čouhat rudou hvězdu. Chvíli jsem na to koukala, než jsem si všimla, že je umístěna na pomníku.
Sice jsem měla zmrzlý nos, ale procházka to byla pěkná. Včera jsem navštívila Uherský Brod, tak o tom zase někdy příště.

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Helena Helena | Web | 22. února 2015 v 18:39 | Reagovat

Já se tady chichocu, představuji si tě,jak koukáš na tu hvězdu, hihihi. Asi bych taky koukala a nejenom na hvězdu, asi taky na nedokončenou dálnici uprostřed lesů.

2 Jarka Jarka | Web | 22. února 2015 v 19:40 | Reagovat

Výlet s pěknou procházkou přírodou jste šikovně zakončili večeří, takže jste strávili moc prima den. Ta kamenná rozhledna se mi líbí škoda, že byla zavřená a rudá hvězda v lesním houští, mě teda dostala. :-D

3 Liliana Landštejnská Liliana Landštejnská | Web | 22. února 2015 v 20:08 | Reagovat

[1]: Když jsem viděla ten beton, uprostřed lesa... první, co mě napadalo, byli mimozemšťani :-D
[2]: Myslím si, že bysme z té rozhledny asi moc neviděli, ten den na to nebyly ideální podmínky.

4 Zdebra Zdebra | 1. března 2015 v 12:55 | Reagovat

Taky si většinou dám smažený sýr, když se nemůžu rozhodnout, co si dát. Ale většinou rozhoduje i cena a výběr jiných bezmasých jídel.
Jsem si nejdřív myslela, že ten betonový objekt je nějakej starej bunkr.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.